00:24 ✨🌈اسکوییشی پنجهههه🌈✨لایک یادتون نره😊
00:24 ✨🌈اسکوییشی پنجهههه🌈✨لایک یادتون نره😊
00:14 درآن نفس بمیرم کدر آرزوی توباشم😍
00:06 تایپم پسری که خط قرمزش اشکای من باشه ....😌🎀
01:55 |......Masalan man to ye darya مشابه ها
00:17 معرفی بادی اسپلش هایی با عطر فوق العاده
00:10 🖤"عشق باید دو طرفه باشه"🖤🤙🏻
00:16 من مال توام.....................
00:22 کسی نمیتونست اندازه من دوست داشته باشه
00:14 دیگهمالمننیستی💔👩🏻
00:53 ترسناک تربت بازی که در اثر واقعیت هستش 😰
00:23 تتلوباشه>>>>>
00:18 پای تخت دلم سندش مال عشق پستم بود
00:21 علاقه به ماشین یه وابستگی جدا ناپذیره مخصوصا اگه پارس باشه
00:14 تا حالا شده اینقد حالت بد باشه خندت بگیره?💔
00:27 امیدوارم امسال بهترین سال برای همه باشه حالتون همیشه خوب
00:13 قدرشو باید خوب بدونی (: فهمیدی؟
00:29 درسته مال من نیستی ولی..🫰🏻💔🚶🏻♂️
00:11 کسی رو دارین که اینجوری حقتون رو بگیره؟
00:16 من حالا چیزی ندارم باشه برای بعدا😀
00:18 قفلی جدید باشه.....:🛐🫴(:(
00:21 حسرت۱۱سالهباشه۱۲۴سالهنباشه؛
00:15 مال منی... 🤍چش و چال منی.... 🤍
00:56 لیک و کامنت یادتون باشه.....؟! ♡
00:13 حقققققققق.مخصوصا اگه تلویزیون روشن باشه💃🏻
00:18 مَناَزپَسِشبَرمیآموَلیاَوَلبآیَدگِریِهکُنَم🕊🖤.
00:14 یا مال منی یا اصلا یا نداریم خب؟
00:57 ..تو فقط باید مال من باشی!....
00:08 باشه؟