00:12 درونگرا ها کجاین؟(خودم یکیش) 🙂
00:12 درونگرا ها کجاین؟(خودم یکیش) 🙂
00:14 وایییییی حق😂😂🤦🏻♀️
00:18 واییی خدایی همینو میگننن 🤣😅😂
00:06 وای این دقیقا منم......😂😂😂😂😂😂😂 مشابه ها
00:15 ما ایرانی ها همینیم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
00:15 وضعیت همیشگی یک کیدرامر......: 😂
00:15 بازیگرایی که شایسته ی.......: 😂
00:07 چرا شبا خوابم نمیبره؟؟..........
00:10 اوناییکعکساشونوسانسورمیکنننننن
00:20 حققق پرومکس که میگن همینه بخدا😂
00:08 شاید برای شماهم اتفاق بی افتد😂
00:08 حقیقت همیشه تلخه 🚬🚶🏻♀️👍🏻
00:18 بدون اینا معنایی ندارع 🫥🚶♀
01:47 واکنش خارجی ها به گروهی VSواکنش ما😂😂
00:05 بلع بلع این خودد منه😂🤝🏻
00:11 یجوریطرفونگاهمیکنمگریشمیگیرهاصلا
00:07 وای حق من اینطوری بودم تو چی ؟ 😂😂
00:05 ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:10 زندگی کسی که عاشق نی .........
00:13 اگه زمین جای درستی بود خدا بالا رو...
00:09 ••••••••••••••••••••••••••••••
00:08 ولی بی تی اس>>>>
00:44 واییی جررر خوردم سر این.🤣🤣🤣..
00:19 درسته که من عاشق همشونم اما جیمین تمام زندگیمه !
00:09 وقتی یکی ازم راجب بی تی اس میپرسه
00:13 سه تا جک ی که به همه ما دروغ گفتن🏹🖤
00:07 حیحی..........................
00:28 بچم هنگ کرد والا عادت نداره بعد دوسال