00:03 آدم فقط در مورد بقیه خیلى راحت میتونه بگه : فراموشش کن !
00:03 آدم فقط در مورد بقیه خیلى راحت میتونه بگه : فراموشش کن !
00:14 به زیر خاکستر صبر ، قلبيست که میسوزد . . . :) !
00:13 🫀♪تو از اون ماه هم زیبا تری بدرخش و در قلب من بمان ♬🫀
00:08 تو آرزوی منی واسه بقیه برآورده نشو مشابه ها
00:10 اگر تنها شدی تلاش کن از تنهایی خودت لذت ببری نه بودن بقیه✨
00:42 مستر کیم عشق تیم ماااایههه😎💜🤟
00:10 من خطاب به بست فرندم
01:00 استوری جالب برای آرمی ها🤞🤞🩵
00:25 فقد این فوتباله بقیه کشکنننن کامنتا صلواتی😂😂
00:07 هیییععع گفتی مثل بقیه بهم آسیب نمیزنی ؟؟
00:32 نه حاجی مگه وظیفه بقیه خوب کردن حال منه.....
00:06 شاخ تویی بقیه اداتو در میارن 😍😂
00:23 انگیزشی
00:15 با بقیه داشتی فرق واسه من.......
00:07 واقعااین توقع وروی بقیه حساب کردن خیلی نتیجه رومخی داره
00:17 ✨میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت مبارک باد.✨
00:14 بقیه عمرمو واسه دوست داشتن تو میگذرونم 😉😉
00:35 آموزش ست کردن تیشرت های رنگی با بقیه لباس ها
00:10 تا نره بقیه رو ببینه نمیفهمه تو فرق داشتی .️😉🤙🏻
00:11 دیگه بقیه شبهای زندگیت راحت صبح نمیشه:)
00:22 میگی بقیه رو داری میخوای منو چیکار؟!🥱
00:15 اینم مشکل من و بقیه 😂😂😂😂😂😂😂
00:09 خدایا ببخشیدا ولی بقیه باهات نسبتی دارن؟😅🖐
00:10 بقیه فکر می کنن با چیزهایی که گفتن.هیچ آسیبی بم نرسیده....
00:26 طرفدار دو آتیشه به اینا میگن بقیه فیکن😂😂😂
00:18 ویدیو انگیزشی هست و منظور از ویدیو خاص بون هست
00:07 عشقه واقعه ای اینه.بقیه همه الکیه............
00:09 من از سمت بقیه آسیب نمیبینم ، بیشتر خودمم که به خودم آسیب میزنم...