00:18 نه میگم برگرد نه میگم اینجا خوبه بی تو
00:18 نه میگم برگرد نه میگم اینجا خوبه بی تو
00:18 ....................................
00:19 کارایی که رفیقم دستم میده 🤣🤣🤣
00:12 من خودم خودم رو نابود کردم مقصر منم....... مشابه ها
00:09
00:21 ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
00:20 ندیدمسرعتیبالاترازتغییرادما؛🥱👍🏿
00:19 یادش بخیرررررر🥹
01:26 :)............................
00:15 مــن نسـخ صداتــم بیـا":)🥲💔✨
00:09 _ولی لبخند عیسی آل کثیر🙂💔!…!
00:10 خیلی سخته لبخند بزنی در حالی که از درون داری میسوزی🥲
00:09 وقتی میبینم کسی مثل ط لبخند میزنه دلم میریزه...!
00:12 همه چی خوبه، ولی وقتی لبخند میزنن: ♡
00:19 بدترين درد وقتيه كه لبخند ميزنى تا جلوى ريختن اشكات رو بگیری...!🖤🥀
00:18 ذره ذره بندم تو وجودمی دلیل یه لبخند
00:07 اون داره به بقیه لبخند و میزنه و حرف میزنه
00:15 گاهی وقتا بهترین انتقام اینه که لبخند بزنی و بگذری ✨♥️ ️
00:07 تو دلم همه کار میکنم اما وقتی شما رو میبینم فقط لبخند میزنم:
00:23 دلم تنگه واسه قدیمای خودم
00:16 ترک کردن لبخند و خوشحالی دیگه اون آدم قبلی نمیشه که شما میشناختین:)))★
00:35 ....................لبخند 🙂☹️
00:15 اشک از لبخند با ارزش تره 🥲🙂✨
00:15 زیباترین لبخند ها لبخند های این 4 فرشتس یونو؟
00:21 با هر رفتنی اشک نریز ... و با هر آمدنی لبخند نزن ...
00:04 فقط ینفر به من لبخند بزند....
00:15 بدترين درد وقتيه كه لبخند ميزنى تا جلوى ريختن اشكات رو بگيرى!
00:20 آدماے غمگین همیشه لبخند زیبایے دارند.🖤🙂