00:26 نت نداشته باشی بد دردی هس...🧸
00:26 نت نداشته باشی بد دردی هس...🧸
00:31 به سبک بهتاش😂😂 (من یلی بیمهههههه)
00:19 چرا اومد دید نیومدی رفت... 😂😂
00:25 منم همینطور بهتاش😞🖤 مشابه ها
00:39 تو مثل داداشمی:) حتی بهترش 🥹🫳🏾:)
00:21 ولی این جمله بتاش خیلی حق بود ›››
00:53 خداحافظ[بغض] ِتو سینه❤️🩹🌚..
00:25 چشمای غمگین استفن ....
00:22 ولی واقعا خیلی غمگین و دردناکه ❤️🩹
00:55 شما کدوم آهنگ شایان یو رو دوست دارید؟:(
00:28 غمگین دخترانه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)))))))
00:24 غمگین سپی خلسه ..............
00:19 ای کاش روزی برسه که مرگمو با چشمای خوشگلت ببینی:)🖤🙂
00:08 اصن شاید کسی نباشه!...........
00:13 غمگین مودی حساس گریه ..........
00:19 چقدر زود بزرگ شدیم :)
00:19 کیلیپ اهنک قشنگع غمگین🥲🥲🥲🥲
00:11 حرفای پوریا پوتک اصلا یچیز دیگست:)))
00:21 همین قدر غمگین و شکستنی :)))♡♡
00:11 غمگین...بگو چرا رفتی قلبم شکوندی..😔💔
00:16 غمگین عاشقانه جدایی شکست عشقی....
00:12 اسطوری غمگین خنده وگریه تنهاییی
00:13 غمگین...........................
00:18 غمگین............ برایـ.........
00:15 یکی از غمگین ترین چهار کلمهای دنیا......:)
00:16 کلیپ غمگین
00:17 غمگین
00:19 غمگین. تنها. با کلی فکرو خیال