00:15 کجایی بابی دنیام خرابه اونجا ادم لاشی نداره💔🥲
00:15 کجایی بابی دنیام خرابه اونجا ادم لاشی نداره💔🥲
00:06 بهش گفتم درک کن عاشقتم)
00:15 خسته ام از اون حسی که اون با خودش برد به درک~
00:54 امیدوارم تاوان کاری که با قلبم کردیو پس بدی!🙂🖤 مشابه ها
00:12 کلیپ دپ مود گنگ باحال استوری طوری
00:12 کلیپ عاشقونه دلتنگی لاشی3>>>>
00:44 واقن چرا؟!کاش میشد لاشی بازیاتونو بزارین کنار
00:12 اموزش خط چشم، زیبا 💅زیبایی دخترانه
00:19 عاشق که میشی لاشی ترین گیرت میاد لاشی که میشی عاشق ترین گیرت میاد.
00:11 اینووووو چه عشقههههههه قربون تک به تک چرخ هات لاشی💀☠️
00:14 آمار لاشی هم مث دولار میره بالا
00:29 توی زمونه ای زندگی میکنم که ادماش [لاشی و هرزع] با ارزشاش شدن {پول}
00:13 دنیا تو هرر دقیقه یه سازی میزنه باید رقص همشو بلد باشی وگرنه....
00:21 بـبـخـشـیـد کـهـ دوسـتـتـ داشـتـمـ!🖤
00:30 اگه ایموجین ها حرف میزنند💔🙂 خیلی حق بود:)
00:15 یـــکی بــود یــــکی نـــبود 🖤🙂
00:07 لاشی بودن پوز نیست اگه مردی وفادار ینفر باش .My type..
00:15 اصلا لاشی تر از تو من ندیدمـــ
00:21 خواننده باید آدم حسابی باشه نه لاشی
00:14 من خر بیصاحاب ک همه سوارش شدنو سوار نمیشم اینه عاقبت آدم لاشی👍😐
00:13 هر چقدر ما خوب باشیم باز لاشیا پر طرفدارترن
00:10 منت سگ را بکش نه آدم کم ذات را #میکس
00:22 بی معرفت از یاد بردی مرا....>>
00:22 مجـــبور نیستم تحملت کنـــــم🤕
00:03 احساس میکنم کسی منو واقعا دوست نداره........
00:09 محبت زیادی کنی عادت میشه براشون.🚬🦋
00:33 کی گفته پسرا احساسات ندارن؟؟!.
00:42 حتی دیگه برام هیچ ارزشی نداره 🙂🖤