00:06 انگیزشی و موفقیت دخترانه👠💄تو کی باشی ها¿🗿
00:06 انگیزشی و موفقیت دخترانه👠💄تو کی باشی ها¿🗿
00:21 دیگه میترسم از خودم 👀:))))))))
00:07 اصلن چه معنی داره بخوای پشیمون بشی!!!!!!!!
00:29 ..😂😐فانوسااا درک نمیکنم😐😂.. مشابه ها
00:06 هیچ وقت تسلیم نشو به کارت ادامه بده
00:25 تو خواستی قوی باشی ــــــــــــ
00:15 من که شخصیت واقعی خودم نیس 💔💔💔
00:14 قوی تر میشه اون که میخوره زمین🖤
00:06 زندگیه خودم
00:11 دلم برای خودم تنگ شده موقعی که میخندیدم :)
00:17 آخرین باری که دستتو بمن بزنی میشه ....
00:13 کور بودم چشامو بستم. فکر میکردم توهم مثل خودم عاشقمی
00:14 مگه شوخیه؟!...عاشق کنی ،تنها بذاری منو با خودم.!🖤
00:12 خیلی به خودم سخت گرفتم
00:14 هیچکس نبود خودم بودم هیچکسم نباشه خودم هستم.. 🖤
00:43 منو نکشت، قویتر هم نکرد، صرفا فرسوده و دل سردم کرد
00:40 کدوم نشونه رو داری تو کامنت ها بگو
00:11 من از خودم بدم میاد چون عاشق توام
00:24 ایرادی برو جلو ادمت کردم خودم تورو🫠💔
00:16 سوکونا فن ها اینو لود کنن ، از نظر خودم خیلی گاده
00:16 ✦همشتلاشو،زحمتخودمبوده✦
00:18 عجب شاهکاری خلق کرد ، نظرتون چیه ؟! 👌🏻❤️
00:16 چشاے خوشگلتو برم🤍👀
00:15 من خودم واقعا حوصله سریال های ۴ فصلی رو ندارم
00:15 از اول شروع می کنم ولی این بار بدون قلبم..🚶🏼♀️تولدم مبارک🤍✨
00:06 خودم ک 5 امتیاز گرفتم 😝 ت کامنتا بگید ببینم چند امتیاز گرفتی😉
00:13 آرهفقطخودمبودم؛
00:30 حامیم میتونه ماهِ شبِ تاِ خیلیامون باشه.