00:20 با هر شرایطی انجامش بده بعدا خود واقعیت ازت تشکر میکنه🙂💚
00:20 با هر شرایطی انجامش بده بعدا خود واقعیت ازت تشکر میکنه🙂💚
00:14 به ناچار قوی ام،به ناچار زندگی میکنم):💔
00:13 تنهایی مال من .....((((((((((:
00:19 با دیدن این عکس ها چه حسی بهت دست میده؟!🚶💨 مشابه ها
00:33 هعییییییی خستع از قوی بودنا ✨💔
00:19 کلیپ دپ عاشقانه دارک تنهایی دپرس ناراحتی
00:16 انگار خدا تو رو نقاشی کرده:)))
00:22 -تنهاییمایهاتفاقنیستیهانتخابه؛
00:15 تنهایی بد دردیه حتی برای کارتون ها:)
00:14 تو عمیقا حالت بده ،خیلی هم بده فقط داری خودتو قوی نشون میدی🥺💔
00:30 من حالا میدونم که بزرگ شدم و قویم:))
00:09 چه خوب شد اومدی و رفتی از زندگیم ممنونم ازت چون
00:18 انیمه : تنهایی : خسته : دل شکسته
00:36 قوی بودن خیلی خوبه ولی یه عیب بزرگ داره...💔
00:34 💪قوی باش💪
00:12 .............تنهایی...............
00:20 منم علی تنهایی🕸 .
00:15 خودکشی مرگ قشنگیست ک به آن دل بستم 🤤🖤
00:41 لبات اون جامه شرابه که میخوام سر بکشم🍷
00:06 شده عادت که تو تنهایی ناراحت باشیم پیش بقیه خوشحال
00:23 گریه نکن دردت به جونم که تحمل ندارم
00:12 توی تنهایی عشق میمیره 🫠😔🩶____
00:51 به قول تتلو قوی اما بی حس ؛ شلوغ اما بی کس🙂🖤
00:03 از تنهایی بمیر ولی هیچوقت........
00:13 وقتی تنهایی میرم دکتر.....: 🤣🥺
00:06 اونقدر قوی باش که بتونی ........
00:03 قوی تر از دیروزم زندگی میکنم
00:31 تو تنهایی و هیچ کسی دوست نداره