00:19 لحظه هایی از کیپاپ که قلب همه رو به درد میاره :)
00:19 لحظه هایی از کیپاپ که قلب همه رو به درد میاره :)
00:17 همیشه با سکانس های پایتخت میخندیدم ولی این سکانس
00:15 مرهم درد همه بود بجز منی که براش میمردم ...
00:17 چشاش داد میزنه چقدر درد کشیده😔❤️🩹 مشابه ها
00:11 اشک ها درد نیست گاهی لبخند ها بدترین درد انسانهاست.
00:16 همه قلبم برا تو نفس..:)))))))))
00:39 گوش کنید واقعا درد تون رو کم میکنه/:
00:22 _مثل برد بود باختن قلبم به تو........A:)
00:09 درد و نفرینn
00:13 اول اسم کراشم؟ اولش p داره😎☠️🖤
00:09 درد یــعنی دلتنگش باشی اما نتونی هیچ گهی بخوری:(
00:54 امیدوارم تاوان کاری که با قلبم کردیو پس بدی!🙂🖤
01:05 جایگاهی که تو قلبم داشتی رو دیگه نداری...
00:16 دوباره اشک دوباره جیغ دوباره درد...
00:45 دلم درد آمد با یاد و فکر او🙂
00:43 آخرش رفتی و از درد به خودم پیچیدم:)
00:13 خنده بر هر درد بی درمان دواست.
00:36 دردناکه...! ولی مثل درد سابق نیست...!
00:45 امشب تولدته من قلبم خوشحاله:))
00:31 دردت بمینه قلبم ♥️🫡 ♡ ㅤ ❍ㅤ ⎙ㅤ ⌲
00:14 وایییی قلبم..
00:17 مث برد بود باختن قلبم ب تو🫀✨:)
00:24 کنار هم برای پرسپولیس 🚩🙌
00:08 ادا درد کشیده ها رو هم در می یاره
00:35 بین این همه آدم چرا باید قلبم و به تو میدادم:)
00:19 توی قلبم ت لایق سلطنتی........
00:29 تقدیم به پسرم نازنینم ،خیلی دوستت دارم...
00:14 `آماבه` نیست........ قلبم واسه`تنها` شـבن.... :)