00:07 غمگین بود نبود😅پر حرف بود نبود.))
00:07 غمگین بود نبود😅پر حرف بود نبود.))
01:00 ..............................
00:15 افکار ناگفته و حس دلتنگی: بازتاب تنهایی درونی این ویدیو با یک موسیقی آرامشبخش و غمگین، تصاویری از دفتری پر از خطوط درهمبرهم را نشان میدهد که نمادی از افکار ناگفته و احساسات درونی است. این مح...
00:12 لحظات خاطرهانگیز و احساسی با اعضای گروه بیتیاس ویدیویی از لحظات مختلف اعضای گروه محبوب بیتیاس، با موسیقی متن احساسی که عشق و دلتنگی طرفداران را به تصویر میکشد. این کلیپ حس نزدیکی و ارتباط عمی... مشابه ها
00:07 من خیلی درد کشیدم خیلی🖤🖤🖤🖤🖤
00:15 درد خیلی بدیع:(فقط کسایی میفهمن که اینطوری شدع باشن
00:30 وقتی درد داری 😐💔 (مامانه خیلی صادق بود)
00:55 واااای دل درد گرفتم😂😂چقد این حامد آهنگی باحاله
00:52 جانمو درد😂😂
00:39 نظر قشنگتو واسم کامنت کن قلبم🫠🥰
00:10 درد بدیه خدا برای هیچکس نیاره😂
01:11 نه دل شما درد نمیگیره دل ما درد میگیره..😅
00:15 قسم به تو که با اسمت قلبم آرام میشود🤚💔
00:16 اپلیکشن های به درد بخور
00:20 مثه برد بود باختن قلبم به تو!(
00:06 تا میتونید نفهمید،فهمیدن درد داره!
00:08 مثل برد بود باختنِ قلبم به تو،
00:21 بی احساس نشدم فقط دیگه، کمتر از قلبم استفاده میکنم. . .
00:10 اگه یکی بخواد وارد قلبم بشه 😁
00:11 عمرم رو عمرت مورفین قلبم.. ♥😉
00:04 کاش آدما درد حرفایی که میزنن رو حس کنن..!
00:30 ولی حق مریم اینهمه درد کشیدن نبود:(
00:58 اط نظر شما کدومش بیشتر درد داره؟
00:09 بیا ۹ماه درد بکش اخرشم اول اسم باباشو بگه😐💔🚶🏼♀️😂
00:05 درد و نفرین دردو نفریننن..................
00:25 تا حالا بهتون خیانت شده؟
00:20 کلمات درد دارن :))
00:34 با تو به درد عشق مبتلا شدم❤️🩹🥲.