00:09 واقعا چجوری دلت اومد قلبم رو بشکنی😅💔
00:09 واقعا چجوری دلت اومد قلبم رو بشکنی😅💔
00:10 تو یکاری میکنی قلبم بخنده>>
00:14 کاش اصلا هیچ غمی در این دنیای فانی وجود نداشت...... :) 💔
00:15 نشسته بود رو درخت قلبم ....... مشابه ها
00:12 منو عشقم.زندگیم.نفسم.قلبم.ذهنم
00:13 هرجا باشی قلبم اونجاس💕🥰💋🥺//
00:35 8مارس روز جهانی زن مبارک 🫶🏻👣
00:20 یه بت ازت ساختم توی قلبم .......🖤
00:10 زخم عشق خورده را میل به عاشق شدن دوباره نیست!🖤✨
00:12 حق داشتی خسته شی چون تو قلبم تنها بودی حوصلت سر میرفت`
00:17 من که قلبم آتیشه پس تنهام بزار ...
00:08 « کاری که اون با قلبم کرد... »
00:09 بالا اوردم قلبم رو با همه پروانه ها🦋
00:20 مَندلمرفتواسهاوندلیکهعاشقنبود!(:
00:12 مث برد بود باختن قلبم به تو❤️🩹🫠
00:23 خسته از قلبم برای درد هاش زخم هاش
00:15 واسه بودَنِت؛ زانو میزَنَم؛ حتے اَگه زَمین پُره خورده شیشه باشه🤍🖇
00:13 من برا تو میزنه قلبم چرا با من بدی؟
00:23 هعوف چر نمی تونم فراموشت کنم 😄🚶🏼♀️🥲💔
00:22 [تو رو دیده رد داده قلبم...!!⛓❤]
00:11 عشق تو در قلبم جاودانه است&
00:10 زندگیم منه دردت ب قلبم بووووووووووس
00:17 همیشه تو قلبم میمونی تا موقعی که بمیرم 🤍
00:18 خدایا چرا انقد زیبا افریدیش من با قلبم چیکار کنم حالا:)؟💜
00:25 رقص کردی رامین تجنگی خواننده کرمانشاهی.....
00:15 پس یعنی من خیلی قلبم شکسته؟!
00:08 ناراحت نشدم ،داغون شدم حرفا تو مغز و قلبم میمونه و زجرم میدننن……..
01:08 قلبم استپ کتاس مغزم خراوه .....)