00:08 برای بهتر شدن خودت. باید از خیلی چیزا بگذری
00:08 برای بهتر شدن خودت. باید از خیلی چیزا بگذری
00:15 به قلب خستم دست نزن نزن :)
00:34 ......... عنوانی ندارم واسش 🖤🥀
00:36 مشکل اینجاس ک من رل ندارم ک اینارو بهش بگم// مشابه ها
00:50 سری ندارم متاسفانه ولیی فالو و کامنت یادت نره❤️❤️
00:11 حرفی ندارم برای انکار این حقیقت
00:12 دیگه انگیزه ای واسه جنگیدن ندارم.
00:16 فراموش کردنت یه آلزایمر قوی میخواد که من ندارم:)
00:16 تو در قلب من قفلی lock save🍷💞
00:26 خدایی خون آشام به این کیوتی دیده بودین🥺🎀😂
00:11 قلب من💔🔪
00:15 حرف خاصی ندارم ...............
00:04 من حالا چیزی ندارم باشه برای بعدا😂😂😂
00:27 چقد یه نفر میتونه خوش قلب باشه؟
00:49 حرفی برای گفتن ندارم خودت ببین😂
00:14 خخخخخخخخخخخخخ خو حرفی ندارم:))
00:20 هــعــی حرفی واسه گفتن ندارم:)
00:19 ولی با این کارش جاشو تو قلب ما محکم کرد
00:10 ندارم به مولا ندارم داری قدرشو بدون
00:11 اگه بی من خوشه حرفی ندارم....... 🥀
00:24 واقعا من اینجا خیلی دلم برای جی جی سوخت
00:16 ...خاطره ی شادی ندارم باب😮💨😪
00:18 عنوانی ندارم ولی خیلی دلم برات تنگه
01:00 من با خدا ارتباطی ندارم بهش اعتماد دارم
00:34 به نظرتون حق با کدومش هس؟؟ من خودم حق رو به قلب میدم🥺
00:37 من حرفی ندارم خودتون قضاوت کنید🤣🤣🤣🤣
00:10 ❪ تا استخوان مبتلام به بودنت=]🤍❫
00:38 دوریم از هم ولی در قلب نزدیک تر به منی🖤