01:25 چیدمان اتااااااااااااق صورتی 🔮🧸
01:25 چیدمان اتااااااااااااق صورتی 🔮🧸
00:24 ولی من دیگه طاقت این همه شکستو ندارم... 🫀💔
00:15 اینو کیدرامر های قدیمی فقط درک میکنن🥺❤️🩹
00:38 چیزی ندارم بگم چون حقتر از این ندیدم🙂🖤 مشابه ها
00:22 این جا کسی نیس حرفش سند .. این آدما فقط میخان قلب بشکنن..[:
00:21 منی ک دوست هم ندارم......... 🖤🥲🤌🏻😂
00:14 قلب بیچاره نباشی تمومه......:)
00:44 اصن من با کسی کاری ندارم:) .
00:15 چیزی ندارم بگم...😑😂😂 خدت ببین🗿
00:25 من حرفی ندارم 😂😂😂🤌🏻ــــــــ🌙ــــــ
00:29 تا اطلاع ثانوی حوصله ندارم. . .
00:11 وقتی به جای قلب حرمسرا داری 😁😎
00:26 منهنوزهمونمقلبتوشدفلز🙇🏿💤💔
00:30 امید عالیشاه قلب ماعه با هیچ کس عوض نمیکنم!
00:14 حرفی برای گفتن ندارم 😂😂 👏🏻
00:12 ازاولشروعمیکنمقصهشیریندردو
00:11 حرفی ندارم از این حق تر و رو راست تر🫂
00:15 قلب من تویی.................❤️🫰
00:16 تو قلب منی!! ...................
00:25 برای تویی که قلب منی همه همو غم منی....💞🫂
00:11 برای جون کوک قلب🖤برای تهیونگ قلب💜
00:28 احتیاجی ندارم به هیچکدومتون...
00:11 عشقم من احساسی ندارم 😔🎀
00:17 من توی زندگیتمولی نقشی ندارم اصلا😞😂
01:18 چیزی ندارم که بگم...... 🥹❤️🩹
00:18 واقعا احساس درستی بابت خندیدن به این ندارم...😂
00:42 سلام جگر گوشه قلب من...........
00:15 ولی من ندارم:))))