00:10 فشار قبر رو ترجیح میدم به فشار قلب😭
00:10 فشار قبر رو ترجیح میدم به فشار قلب😭
00:28 تو قلب همه ما پرسپولیسی ها جا داری
00:16 حواستون به قلب که تا ناموس بهتون پابنده باشید
00:11 چرا هیشکی رو ندارم هوم ....؟🥀💔 مشابه ها
00:12 عنوانی ندارم..................
00:45 به تپش انداختن قلب فقط کار تویه جیگر
00:19 عه تو کوچه رد میشی قلب منه میبری😄♥️
00:09 از هات بودن جیمین حرفی ندارم🔥💋
00:15 عنوانی ندارم واسش❤🌹
00:15 فاصله مهم نیست مهم وفا داریته دارو ندارم ثابت شدی ولسم
01:07 برو که بی حقیقتی تو قلب من جات نیست😒😌
00:21 ــــــــــــــــــــــــــــــــ
00:14 قلب تمام گفته های مغز را میپذیرد و داستان برای همیشه ب پایان میرسد🕊
00:57 عنوانی ندارم .................
00:07 چیزی برای گفتن ندارم.....
00:14 هعی. چیزی ندارم بگم واقعن:)🚶♀️
01:00 اگه دوست داری قلب بکشی اینجا ایده هایی است🫡🙂
00:05 من دیگ حرفی ندارم
00:10 اینقدر اذیتم نکنید من کسی رو ندارم هوامو داشته باشه:)!💔👤
00:09 من دیگه ذوقی ندارم:)))))))))))
00:05 همیشه داخل قلب و مغزمی>>>
00:06 من حوصله عشقو عاشقی ندارم اگر دیدی ناراحتم .......
00:05 قلب زخمی :)))))))))))))))))))))
00:19 قلب من بخاطر این اهنگ گرفته کمک
00:24 برام فرستاد یه قلب بنفش💜 | سپهر خلسه
00:09 مخاطب خاصی ندارم.........😂(A)
00:11 جیسو خوشگلممممممم چقد کیوت شده با موهای قرمز:)🙂
00:18 تا خون در رگ های ماس پرسپولیس در قلب ماست