00:10 وقتی فکر میکنن افسردگی این شکلیه...
00:10 وقتی فکر میکنن افسردگی این شکلیه...
00:15 قلب قلب منه ها ولی ضربانش تویی دلــــــــبـــــــــر
00:29 ضربان قلب مه مرحم دردمه💔🥲
00:15 خیلی خیلی خسته م🥺😞.......... مشابه ها
00:30 درست بازی خوبه نه با قلب یکی :(
00:08 شروع میکنم این باااار بدون قلب
00:09 درسته بازی خوبه ولی نه با قلب یکی(:😅🖤
00:27 هرگز برای کسی که قدرتو نمیدونن خودتو خسته نکن
00:15 دمای قلب همیشه زیر صفر🫀😪::::::::
00:13 تو نبودنت قلب من داره میکوبه..
00:12 گاهی اوقات از همه چی خسته ای حتی خودت... (: 🖤🖇
00:12 ایدع خط چشم...................
00:11 اینجا کسی نیست حرفش سند ♡♤♡♤◇♧
00:17 هواداران استقلال وفادارترین هواداران هستند 🥲💙
00:08 خسته شدیم😐💔 🚶
00:10 فشار قبر رو ترجیح میدم به فشار قلب😭
00:28 تو قلب همه ما پرسپولیسی ها جا داری
00:16 حواستون به قلب که تا ناموس بهتون پابنده باشید
00:45 به تپش انداختن قلب فقط کار تویه جیگر
00:19 عه تو کوچه رد میشی قلب منه میبری😄♥️
00:13 غمگین تر از هر وقت....خسته تر از دیروز🤕
00:22 خسته بود ...💆💗
01:07 برو که بی حقیقتی تو قلب من جات نیست😒😌
00:14 قلب تمام گفته های مغز را میپذیرد و داستان برای همیشه ب پایان میرسد🕊
00:25 غمگین خسته از دنیای لعنتی که مثل آتیش جهنمه
00:11 خسته از شیطان هایی در لباس انسان...
01:00 اگه دوست داری قلب بکشی اینجا ایده هایی است🫡🙂
00:08 خسته شدم🤕✋🏻