00:26 چه قشنگه :)
00:26 چه قشنگه :)
00:11 ولی چقد وایبی که این آهنگ انگلیسی میده قشنگه :)
00:28 عارع دیگعع....................
00:17 فیلمش ژاپنیه ولی خیلی قشنگه مشابه ها
00:13 دروغاتم قشنگه مثل چشات.....💔🙂
00:27 این خواننده هر چی میخونه قشنگه🫠🥹
00:27 قلب منی همه همو غم من شونه ی تو
00:10 فکرشم قشنگه یه دختر داشته باشم از تو>>
00:14 اینویدیوزیادیقشنگه)))🏍️
00:15 حتی قهر کردنت هم قشنگه ........
00:27 آهنگ طلیسچی به یه سبک دیگ ... قشنگه🙂
00:19 ولی اسمون واقعا خیلی قشنگه:))))))
00:38 حتما نگاه کنید خیلی قشنگه👌🏻
00:11 گاهی موندن قشنگه ولی تنهای بدتره
00:13 این فیلمم قشنگه اما برای سوجون نه🙃🙂
00:17 جوری که این آهنگ قشنگه..........
00:33 هر چیز ب خورد قلبتون ندید♡این قشنگه
00:25 بهت گفتم راهی که داری میری اشتباس
00:07 به قیافت نناز خیابون ما قشنگه اما...😂🤌
00:32 اینم یه ترکیب قشنگه دیه 💖
00:11 همینشه که قشنگه🖤
00:36 چقدر عالی تمام شخصیت ها رو صداشونو اجرا کرد
00:29 این فیلم عالیه از دستش نده خیلی قشنگه و طنز هم هست
00:11 کسی رو دارین که اینجوری حقتون رو بگیره؟
00:37 چق صداش قشنگه..
00:26 متولد هر ماه قشنگه اما...
00:26 این سه حرف خعلی قشنگه """"""""
00:21 اینجاش قشنگه:)