00:43 درسته نماهنگش قديميه ولي خيلي قشنگه🌱✨💙
00:43 درسته نماهنگش قديميه ولي خيلي قشنگه🌱✨💙
00:30 چه قدر ادب بعضی از ادما قشنگه...
00:25 خیلی قشنگه گوش کنید .
00:15 وایبش قشنگه واسم.............. مشابه ها
00:29 نقاشی گل آفتاب گردان ... خیلی قشنگه🫠🫠
00:10 گل خریدن قشنگه، اگه او واسه من خریده باشی:)
00:11 گریه هم لازمه ولی اینو بدون خنده هات خیلی قشنگه
00:33 این آهنگ فقط با صدای آرین قشنگه
00:07 چقدر قشنگه ای حس..............:))
01:03 خیلی خیلی قشنگه مفهوم شعر .......
00:29 ولی نگرانی مالک واسه سمیرا خیلی قشنگه:)
00:21 (کپشن بخونید)پسرمون تو این سریاله حتما سریالو ببینید خیلی قشنگه!
00:18 توهستی که دنیام بات قشنگه🥹🥹❤️❤️
00:08 اینجوری کنار هم پیر شدن خیلی قشنگه🥺☘️:
00:12 چشمک زدنش هم خیلی قشنگه ✨🤍✨😘
00:26 ولی این اهنگ معین زد خیلی قشنگه:)
00:17 عاشقانه ی جذاب کره ای....... :)
00:37 تو مث ِستارههاشبوازشبزدههادورمیکنی🌊✨
00:25 با تو رنگ دنیام چ قشنگه...🖤💟
00:10 چشماش از زندگی من هم قشنگه 😇😇
00:51 حریم های خصوصی یک رابطه 🙂 .... :
00:20 تصورشم قشنگه،مگه نه؟! ........
00:11 پا که ندیدیم ولی میگن قشنگه یکی از ته دل دوست داشته باشه...)♡
00:16 ولی این اهنگ زیادی قشنگه:))
00:16 `ولی این آهنگRauf&Faikزیادی قشنگه`
00:43 چجوریه این آدم همیشه حرفاش معنادار قشنگه؟باعث میشه حال آدم خوب بشه:)
00:17 چشمات انقدر قشنگه که بانو هایده اینجوری توصیفش میکنه🫠🖤
00:45 انیمیشن درباره دوستی ، بیشتر واسه درونگرا هایی مثل منه