00:05 خلاصه دیگه هیچی... قشنگ نیست:))🙂🖤
00:05 خلاصه دیگه هیچی... قشنگ نیست:))🙂🖤
00:07 چقدر قشنگ و زیبا گفت موافقین ?
00:48 چه قشنگ شددد
00:20 یه موقعه هایی بود زندگی قشنگ بود(: مشابه ها
00:15 دوست داشتنت قشنگ ترین مسئولیتی بود که دنیا واسم گذاشته بود🥺🤍🖇
00:31 پس برقص و بخند و بگرد قشنگ بشه دنیامون...!
00:14 اووووم چه قشنگ بود دلم خواس🤍🦭
00:28 قشنگ ترین ویدئویی که تو امروز قراره ببینی
00:31 قشنگ بود حصت برام:)🌚💔
00:17 •°•°☆.☆چقدر قشنگ میخونه :) ☆.☆•°•°
00:13 ولی شروین چه قشنگ میگهههههه :)
00:11 میدونی قشنگ ترین چیز روی زمین چیع¿
00:31 مریم مومن واقعا در سختی خیلی قشنگ میگه
00:09 تو قشنگ ترین قسمت از 1402 منی 👀✨
00:20 اونی که دوستت داره قشنگ تر از همه صدات میکنه
00:09 هی چی بگم میگذره حتابانبودنت بودی قشنگ بود
00:12 اصن مگه داریم قشنگ تر از چشمات ؟
00:08 عررررر چقد قشنگ بوددددددد ارمیا تقدیم ب شومااا:))♡
00:27 خوشگل من ،قشنگ من ،جذاببببببببببب من💜💜
00:11 قشنگ ترین و دل نشین ترین خنده دنیا
00:14 و چقدر زندگی من رو قشنگ توصیف کرد....🖤🌚🦋!
00:12 چشم قشنگ من..D.:)................
00:07 ایناروو.........................
00:07 قشنگ بود.......................(
00:27 بخدا قشنگ تر ازمن میرقصه🤦🏻♀️😂
00:11 وقتی میخوایی قشنگ بشه ولی نمیشه دقیقا من اینجوریم
00:10 بگو :از چهار هزار این دنیا ، من مسلمانِ شیعه،عاشق علی به دنیا امدم
00:13 نقی معمولی با همه سادگیش یه حرف رو قشنگ زد