01:26 ولی این خیلی قشنگ بود💔
01:26 ولی این خیلی قشنگ بود💔
00:41 قشنگ ترین ستارم..🖤🖤..🥀🥀🥀...🖤
00:12 "رفیقم تو قشنگ ترین بهانه واسه خنده هامی❤"
00:49 چقدر این ویدیو قشنگ بود 🫠♥️ مشابه ها
00:18 وااه واااه سلام بهونه ی قشنگ من برای زندگی! 🤝🏻🙃😂
00:32 حس های قشنگ....
00:28 روانشناسان چقد قشنگ میگن😔ولی خوب غمگینه دیگه
00:30 چه قشنگ اجرا میکنه👏💣
00:15 پیشنهاد میکنم حتما این ویدئو رو باز کنید^^
00:24 هیچ ندارمم بگم فقط اینو دارم بگم:حققققق
00:18 تو قشنگ ترین اتفاقی که میتونه برام بیوفته؛🦋🥲
00:31 پسری ک فقیره کنسل نیس.....🥲💔
01:18 این خیلی مفهومیه و خیلی قشنگ داره..
00:17 من خودم چهار تاشون رو خوندم وخیلی قشنگ بودن
00:18 چقدر قشنگ ….. .
00:32 قشنگ بوددددد❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
00:08 موفق شدن آسون نیس…👌🤍
01:18 آره همه قهرا ما دخترا جدی نیس🙂
00:06 حس قشنگ تر از این مگه داریم؟!♡>>>
02:31 خیلی خیلی قشنگ بود پیشنهاد میکنم ببینید:)🥲♥️
00:52 خدایی چه قشنگ خوند🫠🥰
01:00 چقدر قشنگ پیانو میزنه ایننننننن
00:21 حرص دادن کسی که دوسش داری قشنگ ترین کار دنیاس...
00:12 قشنگ ترین امضایی که میتونید بزنید🫀🫂 . ៸៸
01:35 🙃💚..................
00:09 میدانم پایانش قشنگ است.........:)
00:15 اخی حیح ابنا خیلی قشنگ بودن:))
00:51 چشماتو ببندو گوش کن؛