00:08 عررررر چقد قشنگ بوددددددد ارمیا تقدیم ب شومااا:))♡
00:08 عررررر چقد قشنگ بوددددددد ارمیا تقدیم ب شومااا:))♡
00:14 میشه حداقل تظاهر کنی خیلی چیز زیادی نیس
00:27 خوشگل من ،قشنگ من ،جذاببببببببببب من💜💜
01:00 کدومشون قشنگ تر میخونه؟........ مشابه ها
00:11 قشنگ ترین و دل نشین ترین خنده دنیا
00:26 میخوام از ته دلم بهت بگم که این حس یه حس معمولی نیس:))🫀
00:14 و چقدر زندگی من رو قشنگ توصیف کرد....🖤🌚🦋!
00:12 چشم قشنگ من..D.:)................
00:34 دنس پرکتیس اهنگ 3d جونگکوک>>😭🎀
00:07 ایناروو.........................
00:09 اون آدم آدم کسی نیس جز خودمـ 💙:)
00:07 قشنگ بود.......................(
00:27 بخدا قشنگ تر ازمن میرقصه🤦🏻♀️😂
00:38 مث عشق اولی نیس:))))))))))))))))
00:11 وقتی میخوایی قشنگ بشه ولی نمیشه دقیقا من اینجوریم
00:10 بگو :از چهار هزار این دنیا ، من مسلمانِ شیعه،عاشق علی به دنیا امدم
00:13 نقی معمولی با همه سادگیش یه حرف رو قشنگ زد
00:12 قشنگ بود 😊 .
00:12 تقصیر توعم نیس خب عاشقم نبودی...
00:21 رقص قشنگ رئال مادرید وایکه دلم براش رفت ❤️❤️
00:19 من فقد پسرامو دوست دارم... ❤🤤
00:15 طُ قشنگ ترین اتفاق زندگیمی❤️
00:13 خدا چه قشنگ میگه پیش من باش من هرچی میخوای بهت میدم
00:53 حرفای من به همتون......... :)(
00:06 چه قشنگ>>
00:09 همینقدر قشنگ واسه دیدن عروس ذوق کنه
00:29 گاهی عذر خواهی کافی نیس جبران لازم است!
00:26 قشنگحسمیکردیچیهحالم..:)!