01:09 آهنگ های خیلی قشنگ حامیم....
01:09 آهنگ های خیلی قشنگ حامیم....
00:56 هر کسی تا نتیجه کاراشو نبینه از دنیا نمیره...!🙂👌
00:19 جوری که این سریال قشنگ بود به روایت تصویر🛐
00:22 لایک فراموش نشهههههه قشنگ های من مشابه ها
00:08 قشنگ شد بهش میاد 😂❤️
00:52 زیادیقشنگوحقبود:))))))))
00:17 تا الان تاریخ این همه عشوه و ناز به خودش ندیده🥵🤯
00:58 قشنگ ترین حس .................
00:40 کدومشون قشنگ تر خوند.
00:17 چقد واکنش حامیم قشنگ بود:)))))
00:22 این آهنگ ورژن ایرانیش قشنگ تره ❤️🥺
00:39 قشنگ ترین ریمیکسی که شنیدم.......
00:24 اخخخخ خودمم قلبم درد گرفت: 💔😢
00:16 قشنگ بودددددددددددددددددددددددد
00:14 وایییی چقدر قشنگ میخنده🥲😇
00:41 چه دوست داشتن و قشنگ توصیف کرد.
00:05 همه چی از اونجایی قشنگ شد که تو اومدی🖇️💓
00:13 امروز رگبار حق بستم به باینکه قشنگ فیض ببرید از ضایع شدنشون
00:06 قشنگ ولی ترسناک :( 🎭...........
01:12 قشنگ بود:)))))))))))))))))))))
00:23 وییی خددد چه ناز 🥹🥹 زوققق✨🤍
00:11 عاشق چشای ناز سیاهشم...
00:18 .....
00:29 یه موقع هایی بود دنیا قشنگ بود:)))
00:57 جاهای قشنگ چین●○چون ک میخاست بری و نشده گفتم بزارم ببینی😉😍
00:06 یک حرف قشنگ از پسرمون 😢.......
00:26 شبهای شیراز
00:14 مهربونی رسم قشنگ دل های پاکه❤😍