00:21 کدومش قشنگ تره؟ تو کامنتا بنویس. اگه دختری لایک کن😉
00:21 کدومش قشنگ تره؟ تو کامنتا بنویس. اگه دختری لایک کن😉
00:38 یک آرمی در جاهای مختلف | جرررر
00:13 نه خدایی قشنگ بود 😂🤝🏻
01:30 خیلی قشنگ بود مشابه ها
00:19 واقعا قشنگ بود و حقیقت....
00:46 🖤:)
00:12 کارش قشنگ بود نه؟💘⛓
00:30 حرف قشنگی زد🥲❤️:)))))))))))))
00:41 هعی سریالش خیلی قشنگ بود ولی نقش دوم
00:39 ...............................
00:40 آخرش خیلی دارک بود 🤣دوربین مخفی😂
00:41 قشنگ ترین ستارم..🖤🖤..🥀🥀🥀...🖤
01:26 ولی این خیلی قشنگ بود💔
00:12 "رفیقم تو قشنگ ترین بهانه واسه خنده هامی❤"
00:28 روانشناسان چقد قشنگ میگن😔ولی خوب غمگینه دیگه
00:49 چقدر این ویدیو قشنگ بود 🫠♥️
00:18 وااه واااه سلام بهونه ی قشنگ من برای زندگی! 🤝🏻🙃😂
00:32 حس های قشنگ....
01:02 واکنش گربه ها .
00:11 هرچی سنم بیشتر میشه این بزرگوار رو بیشتر درک میکنم:)
00:30 چه قشنگ اجرا میکنه👏💣
00:15 پیشنهاد میکنم حتما این ویدئو رو باز کنید^^
00:18 تو قشنگ ترین اتفاقی که میتونه برام بیوفته؛🦋🥲
00:17 من خودم چهار تاشون رو خوندم وخیلی قشنگ بودن
00:18 چقدر قشنگ ….. .
00:09 میدانم پایانش قشنگ است.........:)
00:32 قشنگ بوددددد❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
00:06 حس قشنگ تر از این مگه داریم؟!♡>>>