00:23 به کجا رسیدیم اخه🙂ولی شاعر قشنگ میگه تخت جمشید تخت داره......
00:23 به کجا رسیدیم اخه🙂ولی شاعر قشنگ میگه تخت جمشید تخت داره......
00:20 اگه باز بیاد برمیگردی باهاش ؟!🥲🖤
00:11 قشنگیش>>>>>>>>>> 🛐 میمیرم براش
00:29 یه روز دلتنگم میشی این خط و اینم نشان :) مشابه ها
00:27 خداییش چقدر قشنگ میخونه ....🥲🌕
01:12 ای پروردگار من ! من هیچ اغوشی جز تو ندارم👀🫂✨
00:07 ادما خودشون قشنگ حذف میشوند🧠🧘♀️
00:06 اقای قاضی خیلی قشنگ میگفت دوست درم.. :)
00:05 خیلی قشنگ بود ...
00:23 قشنگ گفت )))):........
00:33 ما پدر و مادرمون قشنگ بزرگمون کردن❤️
00:15 زندگیم وقتی قشنگ شد ک تو اومدی تو زندگیم🥺💙🍊
00:11 خدا هرچی طولش میده قشنگ ترش میکنه صبر داشته باش...✨️
00:16 چقد قشنگ میگه علی سورنا .
00:13 قشنگ ترین قسمت امسالم بودی😝❤️...
00:10 همخوانی قشنگ مرور در جشنواره فجر 🤍✨
00:30 آنباکس کیوت هیییی ولی خیلی قشنگ بود:)🫧🌿🌸🌷☁💗🪷🌈🎀
00:22 خیلی قشنگ کشید=))))))))))))))))
00:08 چه قد قشنگ منو توصیف کرد حیح # حق
00:10 قشنگ ترین نداشته ی من ..
00:33 هیشکی قشنگ تر نبود ازت:)!...
00:12 ستاره قشنگ نیست ؟ خودم درستش کردم خوبه ؟⭐
00:18 اگه نماز نمی خونی این ستا چیز بدون👀✨
00:12 قشنگ بود 😊🤭.. .
00:25 جوری قشنگ نگاهم میکنی 🥹 که دلم میخاد ببلعمت 🤚🏻😂
00:10 اگر قشنگ بود فالو کن لایکم یادت نره
00:25 اهنگ های کشور های مختلف کدوم قشنگ تر بود؟؟
00:15 « خداحافظی اگه قشنگ بود... »