00:08 به بغلشون کاری ندارم،چرا یوجین؟ :-:
00:08 به بغلشون کاری ندارم،چرا یوجین؟ :-:
00:10 خداحافظی خیلی سخته.....🖤🧠🌚🐾!
00:31 چیشد که من انقد وابسته ت شدم؟!🥺🥺❤️🩹😭
00:39 لوسه ولی گوش کن..............: مشابه ها
00:25 زیبای حقیقیㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎ
00:04 چه تقدیر چه قسمت نجنگی نمیرسی...
00:30 با آهنگش میشه تا فردا قر داد 💃
00:05 ولی ط قشنگترین قسمت از سرنوشمتی....❤🫀
00:12 این قسمت: عرفان ِحرف گوش کن🥹✨
00:15 مثل اینکه قسمت نیست مستقل باشیم😂
01:20 این قسمت بتمن دوباره دیوانه میشود..
00:23 اخه این همه جذابیت رو از کجات اوردی 😔
00:12 این قسمت دامن افشاااااار💃😂👗
00:09 عام.... فشار چی بود دوستان ؟ 👾
00:30 ولی این قسمت فیلم خیلی قشنگ بود...!
00:10 زخم عشق خورده را میل به عاشق شدن دوباره نیست!🖤✨
00:07 دپـــــ غمــــگیــــن افســـردهـــ
00:13 قشنگ ترین قسمت امسالم بودی😝❤️...
00:13 چشمهای سیر و وفادار قسمت همتون:))
01:27 خبر مرگم توانست قدمت کج کنه سمتم🪦💔
01:56 بفرمایید اینم قسمت ۴ که میخواستید اومدش👩🦯
00:16 این خودشو زده به خواب:))))😅💔
00:09 تو صدات برای من لالایه نباشی قسمت دل تنهاییه...
00:10 هعی خدا قسمت ما کنه..♡
00:14 و قسمت دردناک قضیه اینه که آدما میتونن تبدیل بشن . .
01:07 این قسمت:بانی فراری😂😂😂
00:09 این قسمت : دازای کرم میریزد🤣🤣
00:17 وقتی داری به مهمترین قسمت درس میرسی