00:18 🦋🥹ولی کلن وایب کهکشان و آسمون خیلی خوبه(:
00:18 🦋🥹ولی کلن وایب کهکشان و آسمون خیلی خوبه(:
00:06 کلیپ دپ عاشقانه مود غمگین دپرس لاو
00:27 این رمیکس بفرست واسه بهترین رفیقت:/
00:26 یه ریمیکس فارسی کوردی تقدیم به کورد های عزیز مشابه ها
00:18 چه وایب خوبی داره این ریمیکس🥲🥀
00:12 .......ریمیکس.......تتلو......
00:17 ریمیکس انیمه ای:]]]]]]]]]]]]]]]
00:26 ولی آهنگ های قدیمی یه چیزه دیگن:)✨
00:29 غم این ریمیکس رو با تموم وجودم درک کردم:)
00:18 پوتک 🥺 غمگین مغرور ولی خوش قلب
00:17 این ریمیکس ترکوندهههه🤍🪐
00:20 تو کنسرت های عربی چی میگذره؟
00:46 دموی قدیمی از حامیم به نام ای کاش
00:33 موزیک ویدیو که می گه این ماه آسمون من از حامیم
00:33 این موزیک هیچ وقت قدیمی نمیشه....
00:14 ریمیکس قفلی ای روزام..........
01:00 چرا این اهنگ هیچ وقت قدیمی نمیشه
01:04 -ولی کارتون های قدیمی >>>💖🐾
00:14 این ریمیکس خیلی گاااااااده(:🤍
00:05 طنز/ سرگرم کننده/ دوست دختر / جادو !
00:56 هیچ وقت این اهنگ قدیمی نمیشه..
00:33 کلیپ مودی وپراز حرفای حق که هیچ وقت قدیمی نمیشه...♥
00:15 غمگین ریمیکس عالی ..............
00:20 دل من سیاست ولی آبی رو خیلی دوست دارم…:)
00:30 مهراب خسته صدا...... ⚰️🥺💔🥀🙂
00:24 ولی این ریمیکس................
00:41 خیلی قشنگ میخونه دمش گرم حرف نداره:)🕷🖤
00:21 ریمیکس جدید💯خرداد💯 اینستاگرام