00:09 چرا هر وقت عصبی میشی گریه میکنی؟ چون اگ عصبانی بشم..
00:09 چرا هر وقت عصبی میشی گریه میکنی؟ چون اگ عصبانی بشم..
01:07 کجا برم...؟
00:59 باید بعضی هاشونو ج*ر داد........
00:10 ... مشابه ها
00:08 ⁶چیه⁵همپامیشم😔🎀
01:00 😂😂
00:10 بردار داخل دنیا یک طلا هستش*****************************
00:11 آقا همتون پا شید اینجوری نمیشه 😂💔
00:17 تو خیالم با تو باشم ولی .......🥀
00:12 پدرممممممممممممممممممممممم❤❤☘️
00:10 خوشتیپ😂😂
00:08 حرفی موجود نیست.
00:12 حرفی موجود نیست.
00:40 😂🙂
00:08 جوری ک حق گفت...................
00:10 این منم مننن
00:15 بودنتبرامنعمتهبابا•••👑. .
00:30 ولی حق مریم اینهمه درد کشیدن نبود:(
00:17 همیشه با سکانس های پایتخت میخندیدم ولی این سکانس
00:25 erkek` kardeş 👧👦
00:08 تقدیم به خواهری مجازیم...
00:06 خدایی راست میگه چرا واقعا زندگیمون اینجوری شدددد
00:25 پایتـــــــــــــــــــــــخت7
00:11 من که داداش ندارم ولی شما ها اینحوریین؟😂😂😂
00:12 استاد منم یا تو ............؟!
00:11 ولـی تـاوقـتـی تـو بـودی اوضـاع فـرق داشت:)
01:29 پارت جدید بتمنی. 😂😂
01:13 کمیزیبایی