00:06 وخدایی که همیشه باهاته،به خدا اعتماد کن
00:06 وخدایی که همیشه باهاته،به خدا اعتماد کن
00:20 چقدر خوبه که یه نفر رو داشته باشی و......🫂❤️🩹
00:05 -روانشناسی؛پیجمنوداشتهباشضررنمیبینی:)
00:09 بچرخ ، برقص، دیوانگی کن خود را مهم ترین بدان . . . مشابه ها
00:07 چیزایی که از این دنیا میخوام !!
00:11 اینکه عشقت به یکی دیگه چشم داشته باشه حس خیلی بدیه !
00:08 غمگین و عاشقانه ولی پر معنی اگه اندازه درک رو داشته باشی
00:21 ی روز خاک قدر بارونو میدونع ول اون روز دیگ بارون نمیبارع :(: