00:16 هرچه کنم نمیشد.......
00:16 هرچه کنم نمیشد.......
00:14 من خیلی میخندم و شوخی میکنم اما این حسیه که درون دارم !
00:19 ب زودی منم میتونم فراموشت کنم 🖤🖤🖤
00:28 انقضای دوست داشتنت؛ پایان جان من است...!🫀🖇 مشابه ها
00:41 اسنیب واقعا بد نبود(((((((((((((:🥲🌹
00:07 من چیکار کنم از دست این دوتا 🤦🏻♀️😂🎀
00:05 من فقط نمی خواهم با کسی صحبت کنم، از همه خسته شده ام
00:13 تماشاگر بودن چه حسی داره، فصل دوم در راهه😂🫨
00:19 چه صدای داره قبول دارید🙂:💙. .
00:11 نمی دانم چه کنم با این حال بی قرار🖤
00:15 "چجوری میتونم فراموشش کنم؟★"
00:09 حقیقت محضه ، خیلی درد داره ، دارم نابود میشم ! 👌🏻😪
00:06 واقعاً چرا 🥲😂😂. ..
00:13 وقتی دلم گرفته می رم کنار رفیقم دردل کنم🥲😂👋
00:14 رفیقق به مولا ولت نمی کنم 😅::
00:30 کاش میشد پس ت رو بگیرمو فرار کنم
00:07 من دیگه نمیتونم فراموشش کنم شماها دیگه رو من نیاین
00:07 من فقد...نمیتونم خودمو کنترل کنم
00:08 من وقتی تصمیم میگیرم آشپزی کنم😂
00:11 فک کنم همیشع باید همین باشع...
00:09 با همون دستمالای که دوست دارین گریه کنم اگه نرقصم بی...
00:23 زیر پست قبلیم بنویسید از چیا فعالیت کنم پلیزززز🥲
00:10 ححققققققققق اگه ناحق خودت ببین تو کامنتا بگو😄
00:51 چرا نمیتونم فراموشت کنم چراااا
00:24 همه بهم میگن فراموشت کنم ولی...
00:13 ولی قبول کنیم این خواهر و برادر زیادی خفن بودن
00:08 من متوجه همه چی میشم اما خوشم میاد که وانمود کنم چیزی نمیدونم ! 😓❤️🩹
00:22 نه میتونم با غم تنهایی سازش کنم!🖤