00:25 کلیپ از سریال زیبای خواهران و برادرانم:
00:25 کلیپ از سریال زیبای خواهران و برادرانم:
00:12 اون بچ ای ک آرزو داش بزرگ شع الان آرزو مرگ میکنه:)
00:16 Elin: نبود ت مرگ فرداس :)🔫🙂¡
00:20 خوش به حال کسی که این کلیپ رو درک نمیکنه🙂❤️🩹 مشابه ها
00:14 Pov
00:07 Pov
01:04 مرگ بر کشتن جوانه ها:))))..........
00:33 دهه هشتادی یعنی درد...غم...غیرت
00:10 وقتی بمیری واسه همه عزیز میشی :)
00:37 حسادت دخترونه ینی مرگ تدریجی...😂💔😖
00:30 ببین بهکجارسیدم که دیگه امید ندارم باختم پسر❤️🩹❤️🩹
00:26 من میرم چون نمیخام حالتو بد کنم اما تو فکر میکنی ازت خستم.🖤
00:26 جوری که این سریال خفن بود
00:44 اموزش ملاقات با عزرائیل با اهنگ های این سه نفر
00:19 اینجاست که برا همه عزیز میشی ...💔🙂
00:07 مرگ ،درد قشنگیست که بهش دل بستم
01:00 هرکاری کنی باید کارماشو بدی پس🖤🙂
00:15 ...............................
00:27 دلم میخواد ی مرگ مغزی ی فراموشی ...
00:51 آدمک بخند!
00:11 ویدئو طنز از پریسا پورمشکی درمورد درس خوندن
00:25 آرزوی مرگ......................
00:11 هییی از دنیا خیلی سیرم دوست دارم همین فردا بمیرم
00:18 هیچکس بهت اهمیت نمیده مگه اینکه زیبا یا درحال مرگ باشی...!
00:13 #دلم خواب میخواهد ب سنگینی مرگ 🖤🚶🏼♀️
00:37 عاشقانه و ما مُردیم؛ بی آنکه مرگ بفهمد..
00:25 مرگ تنها چیزی هس ک دوس دارم .🥀❤️🩹
00:19 عزرائیل: اشکال نداره صبر میکنم 💔