00:19 پوچی و تهی....به نظرم مرگ انسان همینجاست.
00:19 پوچی و تهی....به نظرم مرگ انسان همینجاست.
00:19 اینجاست که برا همه عزیز میشی ...💔🙂
00:33 برای فهمیدن زندگی باید سه جارو ببینی..
00:23 پرسیدند آیا او را تا حد مرگ دوست داری.... مشابه ها
00:15 قدر همو بدونیم مرگ خبر نمیکنه 😢
00:13 آرزوی بعد مرگ تو چیه؟.........
00:15 وقتی این ضربان تموم بـشـه 🙃🖤🚶♂️⚰️
00:11 هییی از دنیا خیلی سیرم دوست دارم همین فردا بمیرم
00:59 #مرگ راه _ فرار نیست...):🖤🚶🏻♀️
00:27 دلم میخواد ی مرگ مغزی ی فراموشی ...
00:13 #دلم خواب میخواهد ب سنگینی مرگ 🖤🚶🏼♀️
00:23 در گذرگاه مرگ ایستاده ام ، این بار رفتن قطعیست...
00:06 ........ای مرگ بیا ک..........
00:19 عاشقانه_دوست پسر_خوراکی_مهربونی
00:25 مرگ تنها چیزی هس ک دوس دارم .🥀❤️🩹
00:20 دلتنگی سرطانیست؛ ک مرگ ندارد...🖤
00:07 Pov
00:10 بدون عنوان 💔🚶♀️
00:57 وضعیت من وقتی دوستم بمیره...😂😫
00:37 حسادت دخترونه ینی مرگ تدریجی...😂💔😖
00:44 اموزش ملاقات با عزرائیل با اهنگ های این سه نفر
00:21 دلم میخاد! ی مرگ مغزی(: ....
00:05 فک کنم هیچ وقت علاقم به مرگ تموم نشه:)
00:26 ولی این دوتا مردن.هعبببب حقتون مردن نبود ولی خو خدابیامرزه.
00:05 #بیحوصله_تنها#حال_بد#تنهاییم#مرگ
00:10 کاش وقتی گریه میکردم یکی بود بهم میگفت
00:12 غمگیـــــــــــــــــــــــــن
00:20 میگیره از تو سرم درد:)))))))))