00:19 تراپیست داری ؟ نه پرسپولیس دارم>>>>>
00:19 تراپیست داری ؟ نه پرسپولیس دارم>>>>>
00:12 هردوشونم مظلومن کدوم فیلم رو بیشتر دوست داشتین؟؟
00:22 کی فکرشو میکرد این فیلم انقد دارک باشه؟ از ¹ تا ¹⁰ به فیلم نمره بده
00:19 کودک درونش خیلی زندس😶🌫😂 مشابه ها
00:11 فیلم کیکام.....................
00:24 اومدیم باز که دوباره جام بگیریم ❤️🩹🥹
00:13 خند 🤣😂😁😁 برای شما :)️:)️
00:21 ولی این نسخه از فیلم آنه و گیلبرتتتتتت😭💔
00:20 دردت و مین قلبم،بی تو مه پر دردم❤️🔥🌕
00:16 ببخشید کم فعالیت میکنم ولی از این به بعد از این فیلم ها هم میذارم
00:33 و منی که کراش سگی روی این فیلم زدم😅🗿
00:13 به عشق پرسپولیس از جمله امید لایکو بزنننن .......♥️👍
00:55 البوم BTS⭐🙆🏻♀️
00:15 مود من تو رابطه به روایت فیلم🫶🏾🫢
00:14 از من فیلم گرفتن😂😂😂😂 بخدااا✨
00:15 وای که چقد این فیلم عالیه اصلا هم قدیمی نمیشه😂😂
00:36 براے یـہ ترک مهم نیست تراکتور قهرمان باشـہ یا نه🫀🫠
00:11 کلیپ پرسپولیس Persepolis ♥️🧸♥️
00:27 آیا من حق دارم سر این فیلم گریم بگیره؟!
00:18 عه کی از من فیلم گرفته .
00:16 توی قلبم تو لایق سلطنتی+!›››🫠🩷✨
00:06 درونگرا ها به رواییت فیلم mbti
00:27 پاترهد لطفا این ویدیو رو لایک کن منم فالو کن تا دل منو شاد کنی🤍
00:14 동영상 video🦋 방탄 BTS 🦋 ARMY🦋 #فیلم
00:11 پرسپولیس بدون امید عالیشاه هیچه
00:11 شانس من به روایت فیلم...🤦😂🥲
00:16 ولی این انمیشن یک چیزه دیگه اس قبول دارین ؟
00:27 یه سری سیاهو سفید خوبن مثه برف لای موهات