00:14 تو حتی نمیتونی درک کنی که چقد دلتنگ صداتم...!💔🙂
00:14 تو حتی نمیتونی درک کنی که چقد دلتنگ صداتم...!💔🙂
00:15 خدایا خودت پناه دل بی کسان باش 🕋🤲🏼🥲🥀
02:24 قسمت دوم 🙃 اره من بهت دروغ گفتن چون دوست داشتم
00:15 مانی و سپیده 🤍 ولی خدایا..... مشابه ها
01:17 مانی و سپیده 🤍 من نصف عمر و جنگیدم که.......
01:16 مانی و سپیده 🫀 من میمونم پات قلب من جاش
00:18 کلیپ دابسمش عاشقانه دخترانه...
00:12 خردادی ها توی کامنت اعلام حضور کنننن😈❤️
00:16 دابسمش /مانی # سپیده /♡😘😗😘🙂🙃
00:15 دابسمش مانی و سپیده 🤍🎀🫀 .
01:09 مانی و سپیده 🫀 همین جوری که هستین همو دوست داشته باشین
00:25 مانی و سپیده 🫀 در مشهد .. خدا قند هارووو🥲
00:26 باعث جنگ منی..................
00:12 با دنیا عوضت نمیکنم چه برسه با یکی دیگه :)
00:18 دابسمشمانیسپیده............:)
00:51 الو سلام سپیده خوبی چطوری مریضم
00:11 یه سوال از دخترا :(. واقعا حالتون خوبه ؟🥺🥺
00:43 وقتی جاهامون عوض میشه😄😄😄😄😄
00:11 بودنت بهترین شانس زندگیمه.....
00:12 سپیده 🖤 آن که را ارزش دهیم انسان بماند آرزوست🎀
01:40 مانی و سپیده 🤍🫀🫀جوابتو نمیدم صدام کنی بیشتر
01:11 فیلم اهنگ اثر نقاشی:))))))))))
00:16 دابسمش مانی و سپیده از همون اولش خیلی بینمون فرق بود🥺🥲
01:34 قسمت چهارم ✨🎀قسمت آخر 🫀مانی و سپیده
00:09 هق
00:30 درستـه بازیـ خوبع ولـی نه با قلبـ یکی!
00:11 مانی و سپیده 🤍 از دختر خنگ خوشت میاد!!
00:16 تا آخرش باهاتم رفیق قشنگم Z🖇️Z