00:08 من ۸ ساله وقتی مامانم تو فروشگاه:
00:08 من ۸ ساله وقتی مامانم تو فروشگاه:
00:11 هیچوقت نفهمیدم تو چطوز تونستی منو اینقدز وابسته ی خودت کنی
01:09 آهنگ های خیلی قشنگ حامیم....
00:19 جوری که این سریال قشنگ بود به روایت تصویر🛐 مشابه ها
00:22 لایک فراموش نشهههههه قشنگ های من
00:20 مراحل فیلم دیدن من:
00:04 اگه خودتو دوست نداری میشه بدیش بمن🥺❤
00:56 هر کسی تا نتیجه کاراشو نبینه از دنیا نمیره...!🙂👌
00:52 زیادیقشنگوحقبود:))))))))
00:21 ولی این نسخه از فیلم آنه و گیلبرتتتتتت😭💔
00:46 ایران کنونی 🤦♂️ ایران دوره هخامنشیان 🗿💀
00:57 بی تی اس و جیمین.جین.شوگا.تهیونگ.جونگکوک.جیهوپ.نامجون
00:08 قشنگ شد بهش میاد 😂❤️
00:14 هنوزم سر هرچیزی منو مقصر میدونن:)
00:13 خند 🤣😂😁😁 برای شما :)️:)️
00:17 چقد واکنش حامیم قشنگ بود:)))))
00:17 حامیییمم تو هر حالتی قشنگه 🤍✨
00:52 خدایی چه قشنگ خوند🫠🥰
00:12 قشنگ ترین سریالی که میشه دید 🥺
00:13 ادیت غمگین از سریال کرهای: آرزوی یک پایان متفاوت کلیپی احساسی و غمگین از یک سریال کرهای که حسرت یک پایان خوش و عاشقانه را به تصویر میکشد.
00:22 غمیگن، دپ، دلتنگی، مرگ، زندگی، تنفر
00:25 عشق منهههههه _________________
00:40 کدومشون قشنگ تر خوند.
00:58 قشنگ ترین حس .................
00:59 دوربین مخفی ............... ....
00:12 هردوشونم مظلومن کدوم فیلم رو بیشتر دوست داشتین؟؟
00:42 چه حرفای قشنگ و انگیزشی زدن تو این فیلم🥺
00:12 "رفیقم تو قشنگ ترین بهانه واسه خنده هامی❤"