00:07 تو این دنیا هیچکس به فکر من نیس....:)
00:07 تو این دنیا هیچکس به فکر من نیس....:)
00:17 فکر کردن بیش از حد اینجوریه.....
00:28 من هنوز به فکر اونم . . . . .𖥸
01:01 هیچکس، هیچوقت، هیچجا، نمیتونه درک کنه مشابه ها
00:19 این درست حسیه که چند ساله دارم ! 👌🏻😓
00:14 فکر کردی پسره؟ 😔🎀
00:06 چی فکر می کردم و......چی شد !
00:07 ولی ازت ممنونم که بهم فکر میکنی🗿
00:26 دردام
00:06 مطمئنم داری بهش فکر می کنی نه؟
00:15 فکرکردمهمسَفرمه!-:)″🌚💔🚶🏻
00:09 توی این دنیا هیچکی به فکر هیچکس نیست
00:37 دارم ازخودم میترسم ،فکر های دیوونه واری میکنم