00:15 چون دیگه قلبم تحمل نداره:🖤
00:15 چون دیگه قلبم تحمل نداره:🖤
00:35 نه داداش گُل که عوارض نداره🤣😂
00:15 هیچ فرقی نکرده....................
00:14 سرنوشت نفرین منه..🖤این روح خونه ای نداره:(💔 مشابه ها
00:41 اين قسمت تو زبان اصليش هيچ ديالوگي نداره:) ➛
00:11 عنوان نداره !
00:12 برای هیچکس اهمیت نداره
00:14 من:اشکالی نداره:).
00:09 نکنند تروخدا ارزش نداره 🥺😭😭
00:14 چون برای هیچک اهمیتی نداره....🙂🖤
00:13 همیشهبهشمیگفتمفرشتهای:)
00:19 یادم نبود مار دست نداره...👩🏼🦯
00:26 بغلش کن اونی که کسی رو نداره حسین...💔
00:06 روزی که دیگه هیچ ارزشی واست نداره(:
00:31 تو تنهایی و هیچ کسی دوست نداره
00:16 به ادم مورد علاقم نزدیک نشو ، چون قاتل شدن رو دوست ندارم
00:05 چق حس بدیه وقتی میفهمی کسی دست نداره حتی مامان بابات🖤🖤😞
00:34 ادامش. جوری که باهم هماهنگ شدن🌚🤌🏻
00:16 سخت ترین فن چنت دنیا وجود نداره همون لحظه:
00:20 آسمون من نداره بدون تو ستاره.✨️🖤
00:14 آنگاه نشست و تنها لرایش گریع کرد..😞💔
00:10 هعی این ماجرا های عید دیدنی تمومی نداره😂🎀
00:11 قدر همو بدونید هیچ کس از اخرین خداحافظی خبر نداره:)
00:08 عیب نداره عوضش تو رو دارم:))))
00:15 کسیکهبراشمردیدوسِتنداره...!
00:06 دنیامون دیع هیچ قشنگی نداره ...:)
00:47 نوش دارو بعد مرگ سهراب دیگه فایده نداره🖤😔
00:22 تا اطلاع ثانوی عنوانی نداره 🗿🦋