00:14 این دیوونه حس داشت!:)
00:14 این دیوونه حس داشت!:)
00:08 حاله تنهاییتو ننداز ب خطر.....🖤✨🌚🦋🪐🧠!
00:32 می دونی، موقع تولد،وقتی که خدا داشت بدرقمون می کرد چی گفت¿!
00:05 مهربونی رو فهمیدن فرق داره.... مشابه ها
00:08 اگه داشت نمیزاشت این حسو بکنی!
00:08 رفیق روز های بد و خوب خیلی فرق داره ):
00:16 سکوت من از اگه زیر نویس داشت...
00:15 بازم معرفت داشت . . . بهونه نیاورد . .