00:23 تو یه رویایی که نمیشه مال من شی...))
00:23 تو یه رویایی که نمیشه مال من شی...))
00:09 توی کامنتا بگو ببینم درست گفتی یا ن؟
00:05 تنها آغوشی که هیچوقت باز نمیشه ، آغوش توئه !! :)
00:21 🫀🫀🫀مبادا مرا فراموش کنی🫀🫀🫀🫀 مشابه ها
00:29 اگر میدانستی در آن سوی سکوت چه اقتداری نهفته است:
00:08 چجوری میگین نمیشه فرشته ها رو دید؟:
00:56 خوشحال نمیشه از خوشیت کسی.....
00:11 غمگین برای مناسبت دختررککککککککک
00:23 تو یه رویایی که نمیشه مال من شی..
00:11 همیشه تهش همینه؟فراموش کردن؟؟؟
00:16 خوشی ها هرچقدر از چشم مردم مخفی تر....
00:08 هیچکس واسه ی تو تکیه گاه نمیشه🩸💔
00:13 دیگه هیچوقت عاشق هیچکس نمیشم اینقد:)
00:05 فراموش نکن :)))
00:11 آدم دل تنگ چیزی که هیچ وقت نداشته..نمیشه✨🧠
00:26 باید قبول کنیم وقتی خودش نمیخواد نمیشه🙂🥀
00:21 باور نمیکنم ولی...............
00:07 خاطرهای خوبمونو فراموش نکنیا(:
00:48 مثه من کسی شبیهت نمیشه!🥺✨
00:17 این دختر پر درده نمیشه گفت نداره دارهع
00:25 انگار دوباره فراموش کردی!!.....
00:05 هرگز فراموش نکن اونی که تو سختیت کنارت بوده...
00:14 باور کن دارم سعیمـــو میکنم که زندگی کنم ولی نمیشه؛ 💔
00:09 مطمعنم همتون کردین دیدین نمیشه
00:08 چرا تعطیل نمیشه😭🗿
00:25 اروهات ارزومه:)
00:33 کاش هیچوقت خوبی هامون رو فراموش کننن !
00:57 هیچوقت قدیمی نمیشه😂:)))))))))