00:06 هیچکس حتی نزدیک ترین ادما ...
00:06 هیچکس حتی نزدیک ترین ادما ...
00:14 بهترین سریال بود که دیدم شب فرار رسید عالی بود
00:03 ادما رو نمیشه شناخت... 🌚.. 💔
00:15 گفتن میری جهنم گفتم بسلامتی جهنمی ک عادماش مستن نه پست مشابه ها
00:20 دشمن نارفیق موزیک ویدیو دخترونه
00:19 شدمترسناکترازهمشون،فرارکردن؛🙇🏿💤
00:08 متاسفانه راس میگه..............
00:06 دقت کردین مهربون ترین و خوشگل ترین و بهترین ادما اول اسمشون
00:11 هیچ مقصدی نمونده جز فرار:)))
00:12 ادما تو تنهایی نمیمیرن ولی از نبود بعضیا تو پیر میشن🖤
00:09 ادما فقط کافیه دوست تون داشته باشن🫠❤️🩹
00:11 ادما منو نگاه میکردن.... عده ای هم صدام میکردن!
00:07 بیا مال ادما نباشیم
00:09 کاش نمیرفتی تنهام نمیزاشتی اخه
00:22 گربه بهجای اینکه موش رو بگیره داره واسه فرار التماس میکنه 🤣🤣😸
00:13 کاش یجا بود واسه فرار منو تو....🎭💤
00:30 این ادما زیادی خوبی کنی بهشون ادم بده میشی
00:19 خسته از همه چی .. شکست از دنیا و ادما🗿
00:13 ادما هیچ وقت تغییر نمیکنن........
00:10 فرار کنیم ،از این آدم های مضخرف که فقط بلدن زر بزنن😑😐😮💨
00:28 من میخوام فرار کنم جایی که به تفکراتم نخندید😢
01:00 به ارزش ترین پول دنیا فقط عمر ته :)🫀🤍🌱
00:21 دیگه حوصله ادما رو نداریم واقعا
00:29 ادما مسخره شما نیستن که .....😐
00:22 گاهی باید بزاری ادما برن اینجوری برای خودت بهتره 🥺
00:07 امروز تولدمه یه سال ديگه هم بزرگ شدم و
00:08 ..... زمان میگذره ادما محو میشن
00:08 واقعا اینجور ادما زیادن که لایق ♡ این هستن