00:18 What should I say?...... ...
00:18 What should I say?...... ...
00:16 عشق یعنی؛ حتی اگر خودم از خودم دست کشیدم، تو دستِ مَرا رها نکنی
00:16 شما برون گرایید یا درون گرا.....؟خودم برون گرا هستم!
00:16 بوکس کاری جونگکوک🥊😎: مشابه ها
00:25 امسال با شکسته ترین نسخه ی خودم اشنا شدم...
00:15 مهم نیست مردم درباره چی میگن چون فقط خودم داستانم رو میدونم...
00:14 ت کامنتا بگین با کی میخواین تجربه کنین🙃🚶🏻♀️
00:10 از نظر هایپراکتیوی...😂💗
00:08 اما من تورو بیشتر از خودم دوست دارم :))🫀
00:19 کاش مث خودمو داشتم واس خودم 🫂🥀🐉❌🔥🖤
00:18 .... دلیل نگاه نکردم به پسرا....
00:14 حسی که تنها زندگی کردن میده ❤️✨
00:46 مسخره ، طنز ، خنده دار ، خندان
00:30 حتی بیشتر از خودم دوست دارم......
00:29 تو چه ملکه ای بودی خودم جذابیت💗🥲
00:21 دیگه میترسم از خودم 👀:))))))))
00:29 ..😂😐فانوسااا درک نمیکنم😐😂..
00:15 من که شخصیت واقعی خودم نیس 💔💔💔
00:06 زندگیه خودم
00:11 دلم برای خودم تنگ شده موقعی که میخندیدم :)
00:11 من از خودم بدم میاد چون عاشق توام
00:13 کور بودم چشامو بستم. فکر میکردم توهم مثل خودم عاشقمی
00:14 مگه شوخیه؟!...عاشق کنی ،تنها بذاری منو با خودم.!🖤
00:12 خیلی به خودم سخت گرفتم
00:14 هیچکس نبود خودم بودم هیچکسم نباشه خودم هستم.. 🖤
00:40 کدوم نشونه رو داری تو کامنت ها بگو
00:24 ایرادی برو جلو ادمت کردم خودم تورو🫠💔
00:16 سوکونا فن ها اینو لود کنن ، از نظر خودم خیلی گاده