00:21 ........بسی غمگین 🙃🫠........
00:21 ........بسی غمگین 🙃🫠........
00:37 از امروز تا اخر دنیا حق دردناک ترین سکانس همینه:))
00:10 اقای قاضی چرا نمی تونیم هرکاری دلمون خواست انجام بدیم ؟چون دختری
00:11 غمگین تر از دیروزمFAtiiiiiiiii مشابه ها
00:32 این سکانس پایتخت خیلی حقه😐😂😂😂
00:14 دپرست غمگین تنها چشم خون :(=(؟
00:07 غمگین.............................
00:14 غمگین برای نبود کسایی که دوستشون داریم
00:28 موزیک غمگین ار متین فتاحی 🦋🚬🥀
00:17 غمگین دپ ازادیـــــــــــــــی
00:20 غمگین ژپدینیذیاصرصلسلسترسذصرصذیری
00:13 باب اسفنجی🤓غمگین😥پاتریک🙉آقای خرچنگ🦞
00:30 جوری که این سریال غمگین بود .
00:11 غمگین-ارزو-....................
00:26 ولی من دلم برا این لحظات تنگ میشه 🥺❤️🩹✨
00:13 غمگین ترین جملاتی که دیدم 🥺🥀❤️🩹
00:17 غمگین ای لاو یو :(((((((((((((
00:36 غمگین هستم امشب فقط سرد خانه مرا آرام میکند
00:15 غمگین ترین پخش کارتونی که دیدم
00:17 غمگین🗿):
00:11 غمگین........................):
00:17 اهمیتی نداره...،حالم خوبه...:)
00:11 غمگین فلک بر من نزن میمرم اخر 😅
00:37 غمگین ...........................
00:17 شایع ، غمگین ، سر درد، کم حوصلگی🥺
00:15 یہ ••••دخے•••• غمگین••••☹︎☹︎☹︎
00:24 ویدیو غمگین نظرتونو کامنت کنین مرسی🥹✨
00:14 ولی انیمیشن درون و بیرون خیلی خوب بود