00:12 غمگین
00:12 غمگین
00:19 غمگین، افسردگی................
00:14 ولی انیمیشن درون و بیرون خیلی خوب بود
00:17 غمگین ای لاو یو :((((((((((((( مشابه ها
00:57 بنظرم واقعا تحت تاثیر قرار میده این کارتون ها آدمو
00:25 من عاشق آتآشغالم🥺😂دختره خیلی گوگولیه🥺❤️
00:22 حسم به رئال مادرید اگه آهنگ بود :
00:21 غمگین ترین حالی که داشتی کیبوده
00:20 فوتبال یعنی بهترین عشق در جهان هستی
00:28 صدای بسیار زیبای پسری که آهنگ غمگین میخونه
00:08 تیم رئال مادرید |بهترین تیم...
00:21 بیو غمگین برای شما:))))))))))))
00:43 غمگین....................... 🥺😔
00:52 غمگین دخترانه رفیقانه 💜💜💜💜💜💜
00:16 𝐼 𝑎𝑚 𝑐𝑎𝑙𝑚 𝑏𝑒𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑦𝑜𝑢...
00:21 وقتی شایع غمگین می خونه 💙:«««
00:16 - چی ب تو میرسه انقد فوتبال میبینی؟! + من😎
00:07 غمگین..........................
00:55 شما کدوم آهنگ شایان یو رو دوست دارید؟:(
00:08 غمگین ترین سوال:)🥺♥️
00:09 تراپی؟نه ممنون بسکتبال هست......
00:17 هر وقت غمگین شدی به اسمون نگا کن🥺💜
00:18 غمگین............ برایـ.........
00:56 غمگین مناسب غمگینا..............
00:12 خیلی وقت بود غمگین نزاشته بودم
00:28 غمگین دخترانه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)))))))
00:46 غمگین - کارتون - دهه هشتادی --
00:14 غمگین تر از اینکه بری تا دلشون واست تنگ بشه؟!