00:32 من باید ميرفتم با قطلری ک برام (♡)
00:32 من باید ميرفتم با قطلری ک برام (♡)
00:27 ریمیکس غمگین.). .)
00:25 غمگین خسته از دنیای لعنتی که مثل آتیش جهنمه
00:07 غمگین............................. مشابه ها
00:38 ویدئو غمگین در باره پایتخت ارستو بی معرفت
00:09 تهیونگگگگگگگگگگگگگگگ🤣🤣🤣🤣🤣
00:16 شت ........................😂😂😂
00:10 و اما هم اکنون در سراسر کشور✅
00:14 دپرست غمگین تنها چشم خون :(=(؟
00:14 غمگین برای نبود کسایی که دوستشون داریم
00:21 ........بسی غمگین 🙃🫠........
00:19 قهرمان شیرجه 🤣🤣🤣الحق قهرمانه
00:20 از تو بهتر خیلی هس ولی........
00:38 غمگین
00:11 غمگین-ارزو-....................
00:30 جوری که این سریال غمگین بود .
00:13 باب اسفنجی🤓غمگین😥پاتریک🙉آقای خرچنگ🦞
00:05 تو به هر حال اون حرفو زدی :)))
01:08 وایییی نبینیی از دستت رفته😂😂
00:13 غمگین ترین جملاتی که دیدم 🥺🥀❤️🩹
00:20 غمگین ژپدینیذیاصرصلسلسترسذصرصذیری
00:28 موزیک غمگین ار متین فتاحی 🦋🚬🥀
00:26 ولی من دلم برا این لحظات تنگ میشه 🥺❤️🩹✨
00:21 حق با اون بود ولی من داشتم اینو فراموش میکردم.. :)
00:15
00:17 غمگین🗿):
00:17 غمگین ای لاو یو :(((((((((((((
00:14 ولی انیمیشن درون و بیرون خیلی خوب بود