00:12 دیگهـ روم ن میشه به خودم بگم تحمل کن🫂🥺
00:12 دیگهـ روم ن میشه به خودم بگم تحمل کن🫂🥺
00:20 این سازفوق العادس>>>>>
00:13 خیلی دلم میخواد پرنسس طور رفتار کنمااا اما من یلی بیمه،جنگی بیمه!🎀🦦🤌🏻
00:07 تابع قوانین خودم تا ابد~ مشابه ها
00:25 غمگین
00:26 نت نداشته باشی بد دردی هس...🧸
00:11 برای همه دوستی بودم که خودم...:)🖤
00:25 صدات ارکست نت های حنجرست🙂🤌🩹
00:11 من خودم به شخصه عاشق موتورم : )🥲⚘🤞🏻
00:15 غمگین و گریه کنان و غمگین و گریه کنان
00:16 شما که عاشق همین خب برین از هم عذر خواهی کنین:
00:13 عالی خودم هم کشیدم 😅😀...........
00:31 کیا طرفدار حامیم هستن؟؟؟ من خودم هستم
00:29 بیشترین اهمیت ولی کمترین محبت 👍🏻🥲ادیت خودم
00:30 خودم کم استرس دارم استرس این دو نفر رو هم باید بکشم..😐😂
00:14 من خودم اینجوریم شما چی؟ ✨✨✨✨✨✨
00:16 همه ترکم کردم حتی خود خودم🥲🥲
00:41 تقصیر خودم بود انقد کوتاه اومدم که این شد...
00:03 غمگین :)))))))))))))))))))))))
00:11 مکلمات من با خودم در ذهنم. 🤕🤒
00:22 عنوان ویدیو برای مادر---):ـــ:
00:34 به نظرتون حق با کدومش هس؟؟ من خودم حق رو به قلب میدم🥺
00:11 (خودم) .
00:37 این قشنگترین چیزی هست که میتونی امروز ببینی😍
00:09 ماه تولدت و برام کامنت کن ! 👌🏻🙃 من خودم متولد تیر هستم 👌🏻❤️
00:18 زندگییمو خودم ساختم بد بوده خوب بوده خودم خواستم
00:23 ولی خودم می دونم چقدر اون آدم سابق نیستم !!🖤:
00:34 بیشترین جایی ک بودم ت خودم بوده:)🚶♀️