00:06 اقای قاضی خیلی قشنگ میگفت دوست درم.. :)
00:06 اقای قاضی خیلی قشنگ میگفت دوست درم.. :)
00:10 بعد عر لبخند یه روز بد منتظره:)
00:14 (:💯🤟🏻🖤.................................
00:22 [/بسم رب چشاش/] 👀 [/محو صداش/] 🗣 مشابه ها
00:12 کلیپ استوری گنگ سنگین مودی لاوطوری
00:20 دلتنگی بد دردیه مخصوصا اگه دلتنگ کسی باشی که ارزشش رو نداره :)
00:07 ولیڪاشیڪیبودمیگفهیسڪوچولویمنگریه نکنهمہچیزدرستمیشه
00:04 آره، ما گیر کردیم تو نسلی که...
00:10 🖤
00:19 آهنگا🚶🏿
00:15 اخرین بار میریزی تو خدت می خندی 😄🚶♀️
00:07 یه فکتی هست که میگه.........!!
00:06 مثل روانشناسی ام که خودش افسردگی داره
00:05 نسل ما همه چی دیده بود جز جنگ که اونم دید..
00:07 زخم حرف کسی که دوسش داری هیچوقت خوب نمیشه🖤
00:11 زیادی حق بود دلم نیومد نزارمش🦕💅🏻
00:05 هیچ چیز زوری قشنگ نیست......🖤
00:24 ببخشید مامان:)!
00:05 راست میگه😂😂................ .
00:05 کسی که قلبتو شکست با یه کلمه توصیف کن💔:)
00:30 حتی تو بارونم اشکای من معلومه...(:
00:16 .__________________________________.
00:11
01:06 ما دخترارو به جایی نرسونین که هم براتون گریه کنیم هم...
00:09 اینه دوستای اطراف من هستن. 😂😂
00:13 حق............................
00:57 درس خوندن من😂😂..............
00:05 منم نمیمونم😂😂...............