00:14 همه فکر میکنن غم بدترین حسه ولی....
00:14 همه فکر میکنن غم بدترین حسه ولی....
00:09 Pov
00:34 چشماش:)))))))))))))))))))))))))
00:32 چقدر شبیح حال هروز ماست:)))))) مشابه ها
00:14 هیچـکارفقطـبایدبمیرمـ:)
00:21 ..............................
00:12 ..........................🥂🖤🖤💔⚰
00:04 چه غریبم تو این تن :))))))))))
00:15 ❁ ..Suddenly
00:12 من خودم خودم رو نابود کردم مقصر منم.......
00:15 ما همان نسل پرفریادیم که صدایی نداریم!:)
00:13 من اگه #بمیرم هم مردن از #مد موفته❤️🩹✨
00:23 ولی زیادی واقعیت داشت.........
00:48 وقتی میگن همه چی شده پول پول پول:)
00:05 هعی......... 🚶♂️🚶♂️🚶♂️🚶♂️💔
00:15 //////////////////////////////
00:11 نمیدونم چرا ولی احساس میکنم اصلا از زندگیم لذتی نمیبرم
00:36 بی وفا شدیم شکایت کردند با وفا شدیم خیانت:) 🙃
00:17 سر سلامتی سرباز ( ͡° ͜ʖ ͡°)=ε/̵͇̿̿/`̿
00:08 هیچی فراموش نمیشه فقط بی اهمیت میشه :)
00:20 دلم تنگه چرا رفتی برای غریبه دم سر نوشت گرم
00:13 ... .
00:13 بدترین حس و اوج غم............
00:07 حواستون به شوخ طبعیه اطرافیانتون باشه ))))
00:12 انشالله قسمت منم بشه💔😭........
00:09 میُدوٍنی.فٍرق.منو توُچیهِــه! #مَن_حَاَلمِ خٌراّبَهَِ؟ #توٌذّاتتِ!
00:07
00:30 میگم حاجی هر کی سره خاکم اومد دوتا فاتحه خوب بخونین اعمالم سنگینه