00:14 🥺🥺. ــــــــــــــــــــــــــــــــ
00:14 🥺🥺. ــــــــــــــــــــــــــــــــ
00:14 چقدباید بگذره تا غم بگذره؟ 🙃🖤
00:28 .همه .آدما. بی چشم. روعن..🖤🥀
00:11 مشابه ها
00:05 آره دیگه اینطوریاست💔🖤🥀😢😪🤧
00:24 گناه من چه بود,,من دوست داشتم فقط همین🖤
00:15 هوم
00:35 میدونم برنمیگردی... ولی ای کاش
00:15 ابرهام........................
00:11 نصف شب میشینم اینجا تنها بی تو💔🙂
00:06 دیگه باید چقدر صبر کرد 😖😖😖😖😖
00:14 ...........🥀🖤
00:35 عاقبت جان مرا این همه غم میگیرد
00:22 رفیقیکنخواسخوبموهیچوقت...!
00:12 نسخ یه ادم ک من و درکم کنه🙂:)
00:17 اگه فک میکنی افسردگی جذابه براش تلاش کن
00:34 نمیخواد نصیت کنی جالب چقدرــ! ♡
00:23 عاشق واقعی صدرا بود که بخاطر عشقش همه کار کرد 🥲
01:08 ده هشتادی یعنی غیرت...........
00:24 هعی 🙂.........................
00:26 غم داره قلبم نیا ب نزدیکم هر شب ب فکرت..
00:07 یه روزی میرسه که همو نمیشناسیم
00:27 ولی این دو تا....//
00:09 ﺧﻓﮔﻳ ﺑﺭ ﺍﺛﺭ ﻓﺭﺳﺍﺩ ﻫﺍﻳ ﺧﻓﻫ ﺷﺩﻫ!
00:30 چنانبهغَمدُچارَم،که نمیدانَم مَن منم یا غَم من..🖤🖖🏻
00:18 منم همینطور....منم همینطور.....
00:18 هرشب منو دلتنگیام :)))))).....
00:15 🙂....!#خنده هاشو عشقه#....!،🙂