00:16 قَلبآدَمهآرونَشکَنید!آدَمهآاَزاونفَقَطیِدونهدارَن:)
00:16 قَلبآدَمهآرونَشکَنید!آدَمهآاَزاونفَقَطیِدونهدارَن:)
00:25 تراپی من خدا هست وخواهد بود ♥️
00:47 ولی معمولا اول بابا رو یاد میگیرن !؟
00:53 کلیپ نوشته غمگین آیه الکرسی..:) مشابه ها
00:24 عاشقانه غمگین مناسب عشق تموم شده…:)
00:10 ...............................