00:06 این درد خیلی بده ،واقعا حس شکست را اینجا میفهمی:)
00:06 این درد خیلی بده ،واقعا حس شکست را اینجا میفهمی:)
00:28 اصلا مگه میشه این همهغم تویه آهنگ؟!💔
00:15 بدون تو از تمام این دنیا خستم....
00:18 ولد چموش..... لگد میزنه به هرکی دورمه....... مشابه ها
00:14 میوووووووووووووووووووووووووووو🙂💗🫂
00:15 بهم اعتماد کن صدا رو ببر بالاـــــــــــــــ
00:07 منم پیشمون شدم از اهمیت دادن ب تو ...
00:15 تاکید تاکید تاکید!
00:11 +چرا انقد میخابی ؟ _چون خابیدن منو از دردام دور میکنه :)
00:13 واقعا حقققققققققققققققققققققققق
00:15 به هیچ. کس نیاز نداشته. باشیم :
00:23 ولی بارون برای عاشق ها انصاف نیست
00:13 دلتنگتـــــ🖤ــم البته فقطــ یادت که افتادمـ عربده زدمـ
00:20 اینقدر زار زدم سرمو به دیوار زدم😪🖤
00:22 ...............................
00:12 غمگین من این سال اولین نسخه غمگین خودم هستم🥲🥲
00:24 هیچکس نمیمونه همه رفتنین اخرش تنهایی🖤
00:17 نکنه بقیه درست بودن، من غلط. ؟
00:14 وقتی به یه پسر خیانت میشه🖤
00:17 اینجوری نبودما اینجوری شدم...💔
00:23 انتظار کشیدن خیلی سخته هییییی🥺🥲
00:17 غمگین
00:15 🙂✨️
00:31 خاطرات یه دهه هشتادی ......😂😂
00:06 مثل روانشناسی ام که خودش افسردگی داره
00:11 دوشت دالمممممم خیلیییی زیادددد
00:18 اگه دختری این آهنگ گوش بده خیلی قشنگ درکت میکنه:)
00:16 کیس هایی که برام صف کشیده بودن!...😂🫡