00:12 فردایی وجود نداره رفیق:))
00:12 فردایی وجود نداره رفیق:))
00:25 سلطانه دیگه سلطان رو دست نداره ک :)))
00:08 عیب نداره شد تجربه.........:)))
00:09 اون آدمی باش که به هیچکسی احتیاج نداره..! مشابه ها
00:13 اما دومیش اشک نداره...... 🥀🖤
00:08 بچگی و بزرگسالی فرقی نداره در هردوحالت دل مارو میبره😂💓🎇
00:16 باتوغمندارهاینقلبمعمرا❤️
00:13 ●━━━━━━─ㅤ ◁ㅤ❚❚ㅤ▷ㅤ↻ 😂😂😂››
00:06 اونی که رفته ضرر کرده آخه هرکسی لیاقتتو نداره :)
00:09 اون ارزش ناراحت کردن خودتو نداره!
00:19 می دونی قلبم آروم نداره تو سینه من یه بی قراره🥲
00:39 کسی از فرداش خبر نداره،پس دل همو نشکونیم👌🏻💔
00:20 نداره قلب من قابلتو..........🫀
00:28 همیشه همینطوره، تو کسیو دوست داری که دوست نداره...
00:03 `جمله قشنگیه نه؟ ولی همش کصشعره`
00:17 چجوری رات دادم تورو تو زندگیم؟؟🫤
00:13 دنیامون دیگه هیچ قشنگی نداره:(
00:09 تاریکی دیگه روز و شب معنایی نداره..
00:12 بد حالم خرابه بیب!ولی نه نه نه نداره عیب!🚶🏻♂️
00:10 بدترین حس؟ بفهمی اونی ک دوسش داری دوستت نداره!.....️
00:19 کینه تاریخ انقضا نداره ...... آسیاب به نوبت....🍂
00:09 هرکس برای چیزی میجنگه که نداره😏
00:15 قدر همو بدونید یه روز یکیتون ديگه اون یکیو نداره باور کنید... :)
00:25 تحملندارهنباشی،دلیکهتوتنهاخداشی🤍
00:15 فراموشی وجود نداره از یه جای به بعد بیخیال میشم 🖤🥺
00:38 اهنگ که گریه نداره!........ 🥺✨🖤
00:05 حرف حق جواب نداره..........!!ـ
00:08 هنوزم هیچکی مثل من دوست نداره:))