00:09 کسی حق نداره گریه کنه...!!🖤🙂
00:09 کسی حق نداره گریه کنه...!!🖤🙂
00:09 ولی گفتم عیب نداره......🖤
00:30 خنده بهترین حس برای از بین بردن غم
00:17 دوستان مخاطب نداره تاکید میکنم مشابه ها
00:14 واستفرقیندارهباشمپیشتمگهنه؟
00:04 روحتم خبر نداره چقدر دلم برات تنگ شده:)
00:04 پراید با کسی شوخی نداره😁😂..
00:09 وقتی معلم فیزیکت اعصاب نداره😂😂
00:20 وقتی می گیم جیب منو تو نداره دیگه😂
00:14 قدر هم دیگه رو بدونین یه روزی یکیتون اون یکیو نداره🎸🙃
00:06 خواستم بگم : کینه تاریخ انقضا نداره 🤣
00:10 عصبی کردن من نتیجه ی خوبی نداره!
00:33 می خوام بشینم و گریه کنم ولیکن فایده نداره..
00:12 کسی ک واقن دوست داشته باشه تورو یه گوشه قایم نمیکنه
00:07 بعد من کسی حق گریه نداره چون دلم از زمین و زمان پره
00:24 چرا دنیای دخترا قاضی نداره💔.....
00:25 با کسی که چشم دیدنت رو نداره چه باید کرد؟
00:09 رفیق تو مثل خدایی😘😍 مهر محبتت هیچ وقت تمومی نداره😊
00:25 تو طبیعت ما باخت وجود نداره...
00:15 تو كل 'دنـ∝ـيا' هيشكى وجود نداره كه بيشتر از 'تـᰔـو' بخوامش•🧿🤗♥️
00:23 خوجگلی پسرام حد و مرز نداره ❤️🩹🔪
00:22 خوشی های زود گذر که آدم از دو دقیقه بعدش خبر نداره...
00:07 دپـــــ غمــــگیــــن افســـردهـــ
00:29 کسی که دوست داشته باشه همیشه برات وقت داره:)
00:25 چرا زمونه وفا نداره...........
00:24 چشماتو ببند و به کسی که دوسش داری فکر کن🫠❤️
00:13 هیچکس جرعت نداره نگاه چپ به رفیقام کنه پارش میکنم💋🐊
00:22 هیچ کلمهای توانِ توصیف وایب این اهنگو نداره>: